Thursday, August 27, 2009

Ungkapan Maaf..

aii semua...

persoalan yang berlegar2 dalam benak fikiran saya sekarang ni, " susah ke untuk mengungkapkan kata maaf "....

salah ke sebutkan, katakan, lontarkan kata maaf tu???

tak faham la kenapa sesetengah orang tu susah sgt nak cakap " saya minta maaf ", " sorry ", " asif "( maaf dalam bahasa arab)...

bagi saya orang yang susah nk kata maaf ni ego. ego yang tinggi... tak penah rase kesalahan yang dibuat tu adalah salah... bagi dirinya apa yang dia buat tu semuanya betul...

saya pun tak tau nak ckp apa.... tp tu la yang saya duk fikir time cuti sekolah nii...

kepada sesiapa yang saya penah wat salah, saya minta maaf banyak2...

berkat bulan ramadhan ni diharapkan segala amalan kita akan diterima oleh ALLAh s.w.t... insyaALLAH ameen....

2 ulasan:

zua jelita said...

betul... sy trus teringat kat seseorang yg sy nak minta maaf kat dia 2 ari sebelum puasa aritu...kejar dia dari jauh, tgh panas... then dia trus pegi cmtu je..

kenapa ada org macam tu ek?

mashi halim said...

tu la.... nape ada org yg macam tu... n persoalan kenapa kita tak jadi macam org yg susah nk minta maaf tu...